Alla inlägg under april 2014

Av Elina - 30 april 2014 22:02

Som ni antagligen har märkt så har jag på sista tiden inte varit särskilt aktiv här på bloggen men kag tänkte ge er några förklaringar. Jag har bara slappat och inte gjort särskilt mycket och skolan rullar på som vanligt också men jag tycker inte att det är roligt att skriva om skolan och allt chill då jag nästan inte gjort annat.
Men ja, jag har också glömt bort att upd när det väl är något kul jag gör men ja!! Jag ska försöka ändra på det så ja.. I fredags förra veckan så åkte vi in till stan för att min bror skulle klippa sig och då passade jag på att ta ett till hål i mitt högra öra så det var kul! Och det har gått väldigt bra eftersom det varken blivit infekterat eller att jag inte har haft ont i det så det är bara positivt!
Men ja, nu har jag två dagar extra helg och jag vet inte vad jag ska göra alla dagar men jag vet vad jag ska göra imorgon för att jag verkligen ser fram emot det!
Jo, runt kl 11 ska jag och Jessica båda åka till Ellen och Linnéas mammas lägenhet och hänga där ett tag tills vi vill gå ner till marknaden som är imorgon så då ska vi hänga där och kanske gå ner en sväng på stan oså. Sen när vi kommer tillbaka hem till dem ska vi laga tacos! Kommer att bli jätteroligt imorgon! Längtar så jag spricker. För vi hittar alltid på så roliga saker när vi är. Vi kommer nog att köpa heliumballonger för att sen ha lite kul och få folk att skratta för det är Linnéa bäst på!! När jag var hos dem en annan gång var det söndag och alla affärer var stängda men vi gick dit iaf och satte oss och åt godis i en busskur. Sen gjorde Linnéa armhävningar på gatan så att alla bilar såg och det var många som skrattade och några som log lite och tillochmed en gubbe som gjorde tummeupp!! Jag och Ellen skrattade så vi inte fick någon luft och det är en riktigt härlig känsla kan jag lova!! Men jag längtar 7kt mycket tills imorgon iaf. Men nu ska jag sova så att jag kommer upp och kan åka till Ellen och Linnéa imorrn! Gonatt!:))
/Elina
Ps. På bilden är Ellen längst till vänster sen linnea och sen jag;) Hahah älskar er tjejer!<3

Av Elina - 29 april 2014 07:45

Dagens låt är en "remake" på Bruno Mars låt "Just the way you are". Versionen jag tipsar om är den från filmen "Pitch Perfect"! De är såååå bra!
/Elina

Av Elina - 28 april 2014 07:51

Det har varit världens bästa väder i helgen så jag har gått runt i bara shorts och linne hela helgen!:)) älskar detta vädret! Men jag måste skynda mig så jag hinner med bussen! Ha det bra!:))
/Elina

Av Elina - 26 april 2014 08:06

"Riptide" med Vance Joy

Av Elina - 24 april 2014 07:40

Idag är jag superdupertrött. Vill bara sova. Jag var nästan lika trött igår också och det slutade med att jag satt på no:n och nickade till ett par gånger under filmens gång. Jag ska nog börja gå upp lite senare... Ska tänka på saken. Ha en bra dag!:)
/Elina

Av Elina - 22 april 2014 21:54

Nu ska jag snart sova, men hinner nog slänga in ett jättekort inlägg nu;) Idag har jag inte hunnit blogga på eftermiddagen eftersom jag kom hem från skolan, gick på en promenad och sen pluggade jag inför geo-provet imorrn. Men förutom prov så ska jag till tandläkaren imorgon så jag får gå upp lite tidigare och kanske komma lite senare till skolan, men ja. Det är typ det jag har att skriva just nu, hoppas det inte gör något att det är så dålig upd!:( men jaja, ha det bra och sov gott!:)
/Elina

Av Elina - 22 april 2014 07:45

Nu har jag tagit en liten paus från bloggandet i ett par dagar och bara slappat och sorgligt nog pluggat lite också. Jag pluggade geografi eftersom vi har ett prov imorgon och det var väl så dags att börja läsa på igår, haha:D

Men ja, jag har inte gjort så mycket på lovet, mest slappat och gjort mig redo så att jag ska klara av resten av terminen nu när jag har vilat ut mig!;) Det är inte så långt kvar tills vi ska åka på klassresa heller! Det ser jag fram emot:) Vi ska åka i slutet av maj så det är väl drygt en månad kvar nu:) Men ja, jag kom upp oväntat lätt imorse, vilket är andledningen till att hinner sitta och skriva lite:) Solen skiner, men ännu är det inte jättevarmt, men jag antar att det kommer lite senare på dagen. Jag får skriva lite mera när jag kommer hem, för nu ska jag göra mig klar för att gå ut till bussen om en stund. Vi hörs!:)

/Elina

Av Elina - 20 april 2014 09:16

"Bones" med MSMR

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards