Alla inlägg under januari 2014

Av Elina - 30 januari 2014 07:39

Igår var en mardrömslik dag. Jag vill inte skriva för mycket, med tankar på min bästii.
Hon mår skit just nu. Hon kommer inte till skolan på ett tag. Varför? För att livet är jävligt orättvist!
Och nu undrar ni säkert, varför pratar/skriver hon i gåtor?!
Det är mitt sätt att få ut min ilska, långsamt. Men här är det.
Våran skolbuss (med 28 barn och 2 vuxna +chauffören) krockade igår. Med en personbil, eller ja, det är, eller var en minibuss. Ingen i bussen skadades allvarligt. Nej, ingen i bussen iallafall. Nu pratar jag i gåtor igen, men det är nog ett sätt för mig att göra mig redo att tänka på "detta" igen. Okej, jag var inte i skolan igår. Då undrar ni, hur kan du då veta allt detta? Jo, för att min kompisar håller mig uppdaterad. Men detta hade jag absolut inte velat veta.
Jag ringer till min kompis. Hon gråter och jag frågar, vems pappa är det?
Jag får ett svar. Jag får en chock. Och bara så ni vet, det var inte min egen pappa. Men... Det var min bästa väns pappa.
Och jag blev bara så sjukt ledsen genom att tänka mig familjens smärta. Han hade två barn oh en fru. Barnen är 11 och 8 år!
Det var för tidigt!!! Han omkom. Grinar när jag tänker på det för mycket.

Så, nu vet ni. Därför kommer jag inte att uppdatera så mycket här på bloggen. Jag kommer framförallt stötta min bästis. Jag kanske slänger in ett inlägg här och där men, that's it. Min bästis är första prioritet(stav) nu!!
/Elina
Bilden var i tidningen:'(

Av Elina - 28 januari 2014 22:19

Läängtar så efter nya avsnittet!:))
#PLL #prettylittleliars

/Elina

Av Elina - 28 januari 2014 17:54

"Inatt" kommer ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars och Ravenswood.
Sooo excited!!
Läängtar så himla mycket!!!!
#PLL #Ravenswood #bästa #serierna #ever
/Elina
Ps. Läs under bilderna!
Blev bara ännu mer exalterad när jag läste det!!!!

Av Elina - 27 januari 2014 10:23

Av Elina - 26 januari 2014 22:47

Resten av familjen har lagt sig och det är helt tyst bortsett från den låga volymen på tv:n.
Orkar inte gå och lägga mig så jag stannar i soffan ett tag till.
Blir ingen skola imorgon eftersom att jag har haft 40 graders feber.

Men ska antagligen ändå gå på "informationskvällen" imorgonkväll, så det blir nog bra. Ska försöka sova snart och dricka en massa vatten imorgon.
Ha det bra!:)
/Elina

Av Elina - 26 januari 2014 14:36

Ska verkligen försöka att bli frisk tills imorgon. Ska nämligen på informationskväll på skolan jag ska gå på när jag börjar högstadiet!

Ska dricka rejält med vatten och sova mycket. Febern är nog på go väg att försvinna redan nu och så fort den är borta kommer det mesta av det andra försvinna också, så önska mig lycka till!
/Elina

Av Elina - 26 januari 2014 10:52

Var hos mormor o morfar igårkväll för mormor fyllde år. När jag kom hem börja jag frysa så ja skakade, hela jag. Hade 40 graders feber, huvudvärk och ont i kroppen.


Så nu ligger jag i soffan och det enda jag får i mig är vatten, digistive (stav) och O'boy.

Att vara sjuk är bland det värsta som finns och jag HATAR det!! Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills imorgon och kan gå till skolan. Vill ju träffa kompisarna!<3
Hoppas ni har en bra dag iaf!:)
/Elina

Av Elina - 25 januari 2014 11:03

Topp - Vero Moda
Leggings - Cubus
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards