Alla inlägg under februari 2014

Av Elina - 27 februari 2014 21:15

Här kommer lite bilder från we heart it!:)
/Elina

Av Elina - 26 februari 2014 18:49

Av Elina - 26 februari 2014 07:53

Så härligt väder det var igår!!
Hade på mig dunjacka och converse;)
Det var riktigt skönt att slippa alla "tunga" kläder!:)
Solen värmde bra igår trots att det blåste märkte man skillnaden!:)
Ha det bra!:)
/Elina

Av Elina - 24 februari 2014 08:01

Inte en snöflinga i sikte! Yeey!:)
Torrt på marken och GANSKA så vindstilla;)
Snart blir det vår och sol igen!! Har längtat så himla mycket efter värmen!:)
Snart är det skola, jag står ovh väntar på bussen:)
Men det blir också nationella prov idag..
I Engelska..
Muntligt..
Hoppas att det går bra!!
Ha det bra!:)
/Elina

Av Elina - 23 februari 2014 21:24

Har vart så himla kul idag så jag vet inte var jag ska börja! Om jag skriver allt kommer det ta jättelång tid så jag skriver inte så himla detaljerat!:)

Ungefär kl 2 åkte jag till Ellen o Linnéa så vi kunde "va" lite:)
Vi fikade och sen gick vi till stan:)
Köpte lite "gotti";)
Bland annat:
En liten "Ben and Jerry" (vet inte om dom heter så men..:D)
Skittles (stav)
Nerds (tror jag dom hette)
Och lösgodis

Vi hängde bara på stan där det inte fanns särskilt mycket att göra för att alla affärer var stängda men tro det eller ej, vi hade jävligt kul ändå!!:D

Linnéa gjorde en rätt kul grej (skrattar bara jag tänker på det!!), men jag orkar inte skriva allt så, låt oss bara säga att jag och Ellen skrattade så vi tjöt! Vi kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon så mycket som vi skrattade!!:D

När jag kom hem hade vi gäster och käkade lite taco-paj! Mums mums!;)

Hoppas att ni hade en skojig helg!!:)
/Elina

Av Elina - 21 februari 2014 06:59

Bästa dagen i veckan. Kort dag i skolan med nästan bara bra lektioner och ganska mycket rast!:)
Fast rasten är kall och kylig är den iaf bättre än matte!;)

Varje dag börjar skolan tjugo i nio och slutar tjugo i tre, men idag slutar vi tidigt!! Vi slutar tio över ett! Så skönt! Älskar Fredagar när man hinner göra så mycket innan det blir mörkt igen.
Alla är glada på fredagar!!
/Elina

Av Elina - 20 februari 2014 17:00

Här är några bloggar jag läser och lite "fakta" om dem!:)

Nellie Berntssons blogg:
Tycker att Nellie är en sjukt stark tjej trots allt hat hon får på både sin blogg, Instagram och andra sociala medier. Hennes åsikt om mobbning är soo true! De mesta hon skriver om mobbning kan jag hålla med om. Så sjukt onödigt att ägna all sin tid åt att skriva sån skit till folk man inte ens känner! Jag menar, har man inget bättre för sig?
En riktigt bra blogg!:)

Josefines:
En riktigt fin blogg! Gillar att hon andvänder bilder i nästan varje inlägg, det tycker jag gör det lite roligare att läsa:)

Moa Murderess blogg:
Hon är unik och riktigt cool! Hennes rosa hår och häftiga stil gillar jag!:)

Jag läser fler bloggar än dessa men det var dom här jag kom och tänka på så jag skrev bara om dom.
Jag följer dem här bloggarna med hjälp av appen "bloglovin" som funkar riktigt bra!:)
/Elina

Ps. Bilden har inget med inlägget att göra, tyckte bara att den var så sjukt fin!:)
Den är från we heart it!

Av Elina - 19 februari 2014 18:33

Superroligaste och gulligaste tjejen som finns!<3

Den man kan skratta högt med överallt;)
Den som kommer på de knäppaste och roligaste ideérna!
Mästare på grimaser och miner!;)

Tack för att du finns!<3
/Elina

Ps. Somrig och härlig bild på dejj!:*
Finis<3

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards