Alla inlägg under mars 2014

Av Elina - 31 mars 2014 20:03

Ser fram emot första avsnittet av "Trolljägarna" som sänds imorgon klockan 21:00. Äntligen ska näthatarna sättas på plats! Så glad över att någon äntligen tar tag i detta och verkligen tar det på fullt allvar.
Ser fram emot det!

Och kom ihåg att inte gå på några skämt imorgon pga att det är första april!
Ha en bra kväll!
/Elina

Av Elina - 30 mars 2014 21:00

Denna helgen har verkligen gått jättefort! I lördags hade vi gäster och idag var jag med några kompisar, vi hade superkul!;))
Men snart är det måndag igen.. Puuhh.. Varför? Efter en sån underbar helg vill man absolut inte tillbaka till skolan!!
Det har varit superfint väder o allt! Men imorgon finns det risk för regn.. Buhuu.. Jag vill ha sånt här väder för alltid!!:))

Jaja, kanske blir fint imorgon också, hoppas jag iaf!:)
Sov gott!:))
/Elina

Av Elina - 29 mars 2014 12:03

Sitter i bilen utanför granngården och väntar på att mamma ska komma ut så vi kan dra och käka;)
Så härligt väder ute nu förresten!:))

Mamma som hade tänkt jobba i trädgården idag.. Men jag drog med henne till stan för att lämna tillbaka en bok i bibblan. Kommer nog en recension ikväll!:))
Ha en bra och solig dag!:))
/Elina

Av Elina - 28 mars 2014 07:31

Önska mig lycka till på proven idag! Det kommer jag att behöva..
Ska förbereda mig med musik i öronen på bussen:)
/Elina
Ps. Bilder från we heart it!:)

Av Elina - 27 mars 2014 21:16

Ja, snart är denna veckan avklarad och snart är det helg igen! Yey!:))
Men innan det blir helg utan skola så har vi förstås fredagen kvar också.

Fredagar är/brukar vara den bästa dagen i skolveckan. Men imorgon blir det ingen vanlig fredag för att vi ska ha nationella typ hela dagen, ja, typ hela dagen (vi slutar tidigt:D). Så ja, vi får ingen chill fredag. Utan vi måste sitta sammanlagt 2 timmar o 20 minuter med nationella prov i matte! Matte är mitt sämsta (och absolut tråkigaste) ämne, så ja.. Positiv tjej här.. NOT!!;)
Men ja, det är ändå skönt med fredag!:)
/Elina

Av Elina - 25 mars 2014 18:25

Jag blir så fruktansvärt arg på folk som bara ägnar all sin lediga tid åt att skriva dumma saker om folk?!

På bloggen epicfaiil (tror jag den heter) får Moa en massa kommentarer om sin stil och att hennes blogg är dålig. Tycker att Moa är en riktigt tuff tjej som bara vänder andra kinden till och inte bryr sig särskilt mycket. Jag själv tycker bara att det är skrattretande att samma personer sitter och skriver att bloggen är dålig flera gånger i månaden.De blir ju inte tvingade att läsa bloggen liksom?

Om dom nu tycker att bloggen är så hilma dålig så måste dom ju inte läsa den?!

Att folk faktiskt ägnar så mycket tid åt att hata folk är bara patetiskt!

Jag slår vad om att inte ens hälften av dom som skriver detta skulle våga säga det till bloggaren face to face.

Nu förtiden är det så lätt att gömma sig bakom dataskärmen och anonymt skriva elaka saker till folk.


Men tänk på dom som faktiskt bryr sig om alla kommentarer dom får och faktiskt blir ledsna och snart inte har någon självkänsla kvar?! Vad händer med dom?


Näthat är något alla borde kämpa mot.

/Elina

Av Elina - 24 mars 2014 21:38

Det kanske inte är så många av er som följer serien Pretty Little Liars så förhäxat som jag gör, men jag tycker verkligen att ni ska kolla på serien!
Kan lova er mycket mysterium och spänning om ni kollar på PLL!:))

Jag själv, följer hypnotiserat serien!;)
Jag kan inte vänta på säsong 5!
/Elina

Ps.Om ni vill ha ett mer ingående inlägg om Pretty Litte Liars och dess handling, så kan ni kommentera så jag kan göra ett!:)

Av Elina - 24 mars 2014 19:00

Ingen intressant dag idag precis, men skriver om den ändå..

Direkt när skolan började fick vi reda på att vi skulle ha nationella..Kul..

Så vi fick sitta med första provet en timme och det andra i 80 minuter, så sammanlagt har jag suttit med prov i 2 timmar och 20 minuter. Direkt på en måndag också?!

När man är trött o allt liksom:o

Men det var iaf rätt fint väder så det finns väl nått att vara glad för iaf!:)

Näe, nu måste jag börja plugga som fa-an om jag ska kunna lära mig allt tills på onsdag!!

Men ha en bra kväll:)

/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards