Alla inlägg under december 2013

Av Elina - 29 december 2013 18:28

Snart kommer det nya året! Några nyårslöften? Kommentera isåfall!:)

Av Elina - 29 december 2013 14:44

Av Elina - 29 december 2013 13:13

Gick precis in på Nellie Berntssons blogg, där läste jag ett inlägg där hon berättade om de människorna som andvänder hennes namn på ASK, sprider rykten om henne, och allt sånt! Det är hemskt! Allt det bara för status! Idag, är tydligen kändisskap,många följare på Instagram/Twitter, rekordmånga likes på din bild, mycket viktigare än en/flera människors välmående! Det får inte vara såhär. Vi kan inte göra så mycket, eftersom vi inte vet hur alla haters själva har det, men det spelar ingen roll, för hur dåligt du än mår, är det alltid värre att lägga all sin ilska eller sorg på någon annan än att faktiskt vara stark och få stöd istället för att trycka ner någon annan! Alla haters är inte idioter, de kan ändras, be om ursäkt, bli superbra vänner men, bara de som inte är idioter, vågar ta emot hjälp mot sorgen eller ilskan. De kan förändras. Jag tror på att alla människor kan förändras, men tänk, dem som inte ens har en andledning till att göra detta. Dem som bara gör det för att göra andra ledsna eller för att bli en person alla känner till. Varför?

Oavsett om dem fortsätter eller inte, så stödjer jag dej Nellie, och alla andra som blir mobbade. Oavsett om det är på internet eller utanför alla sociala medier!


Bara så att ni vet, vill jag inte smutskasta någon, vill bara visa min åsikt. Och om du har en åsikt om någon, som är taskig, håll den för dej själv.Kom ihåg den gyllene regeln vad som än händer: Allt du vill att andra ska göra för dej, ska du också göra för dem.
/Elina

Av Elina - 29 december 2013 13:11

Gick precis in på Nellie Berntssons blogg, där läste jag ett inlägg där hon berättade om de människorna som andvänder hennes namn på ASK, sprider rykten om henne, och allt sånt! Det är hemskt! Allt det bara för status! Idag, är tydligen kändisskap,många följare på Instagram/Twitter, rekordmånga likes på din bild, mycket viktigare än en/flera människors välmående! Det får inte vara såhär. Vi kan inte göra så mycket, eftersom vi inte vet hur alla haters själva har det, men det spelar ingen roll, för hur dåligt du än mår, är det alltid värre att lägga all sin ilska eller sorg på någon annan än att faktiskt vara stark och få stöd istället för att trycka ner någon annan! Alla haters är inte idioter, de kan ändras, be om ursäkt, bli superbra vänner men, bara de som inte är idioter, vågar ta emot hjälp mot sorgen eller ilskan. De kan förändras. Jag tror på att alla människor kan förändras, men tänk, dem som inte ens har en andledning till att göra detta. Dem som bara gör det för att göra andra ledsna eller för att bli en person alla känner till. Varför?

Oavsett om dem fortsätter eller inte, så stödjer jag dej Nellie, och alla andra som blir mobbade. Oavsett om det är på internet eller utanför alla sociala medier!


Bara så att ni vet, vill jag inte smutskasta någon, vill bara visa min åsikt. Och om du har en åsikt om någon, som är taskig, håll den för dej själv.Kom ihåg den gyllene regeln vad som än händer: Allt du vill att andra ska göra för dej, ska du också göra för dem.
/Elina

Av Elina - 29 december 2013 01:03

:)

Av Elina - 29 december 2013 00:51

Har precis kommit hem efter en kväll med gamla grannar! Så kul att träffas igen eftersom det är runt ett halvårs tid mellan varje gång vi ses. Men nu tänkte jag ta och sova. Gonatt!

Av Elina - 28 december 2013 16:20

Ett rätt speciellt år, för mej iallafall.. Kommer fylla tretton, börja högstadiet, lämna några av mina vänner på min gamla skola, och min klass kommer snart att splittras. Med andra ord... Ett år fullt av nervositet och minnen. Kommer sakna vännerna så himla mycket! Men, det bästa är att detta kommer innebära många fler bra minnen med dem, nu när vi inte kommer kunna ses lika ofta.

/Elina

Av Elina - 28 december 2013 15:25

Var äntligen på mellandagsrean! Men köpte bara en sak som var på rea, resten var i orginal-pris så... Typiskt mej!:D Men detta var vad jag köpte på bilderna nedanför!
Concealer från Maybelline New York:99:-
eos:89:-
Tröja med blommönster:75:-
Grå tröja:149:-
Kofta:299:-
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards