Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Elina - 8 maj 2014 16:19

Nu är jag äntligen klar med ALLA nationella prov! Såå himla härligt att vara klar och inte känna en massa press!Puhh...

Men ja, efter en massa prov och press ska vi ha "mys" som vi kallar det. då tar alla med sig godis/chips och läsk till skolan och kollar på film!! Vi har två timmar på oss på de första lektionerna och vi har röstat bland en massa filmer och den som fick mest röster var filmen "So Undercover" med Miley Cyrus (stav) som är sjukt bra!! Så jag ser fram emot det! Ha en bra eftermiddag!!<3

/Elina<3

Av Elina - 8 maj 2014 07:33

Idag är det dags för det absolut sista nationella provet!! Det känns jätte-skönt! Men ja, igår var jag hemma för kag hade mått dåligt hela veckan och om jag hade varit med på vandringen som var igår hade jag bara blivit ännu värre för det spörengnade och var väldigt kallt. Men ja, imorgon (fredag) ska vi fira att vi blivit klara med alla nationella så då ska vi kolla på film, käka chips/godis och bara andas ut, helt enkelt!:D
Men ja, jag ska göra mig klar till bussen! Ha det bra!:)
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards