Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Elina - 12 juni 2014 21:47

Det var sista gången i denna skolan..
Det känns väldigt sorgligt att behöva lämna det, men är ändå spänd på en nystart på en större skola, med många nya människor osånt. Men ja, imorgon är det skolavslutning och jag är 95% säker på att jag kommer gråta, främst för att klassen splittras och att det kommer bli svårare att hålla kontakten med dem som går kvar på skolan..
Och det kommer ju att bli lite extra känslosamt för mig och fyra andra tjejer i klassen när vi ska sjunga själva, inför hela skolan och föräldrarna. Och speciellt eftersom vi ska sjunga "All Of Me" med John Legend, som är så sjukt fin..
Men ja, vad mer kan jag säga? Det kommer bli fett sorgligt och ledsamt på alla sätt, men på något sätt ser jag ändå fram emot det..<3
/Elina

Av Elina - 12 juni 2014 07:39

Idag är det sista dagen eftersom vi har skolavslutning imorgon och det känns verkligen jätte-konstigt! Det har gått så himla fort dem senaste veckorna!! Men ja, idag (för att det är sista dan) ska vi städa i klassrummet(Yey...) och plocka ut våra saker ur pärmar och grejor. Men det finns en rolig tradition som 6:orna följer varje år. Det är så att sista dagen tar alla med sig badkläder och vattenpistoler eller annat och har vattenkrig på skolgården! Hoppas att solen skiner bara.,
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards