Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

Om Klassresan:

Av Elina - 26 maj 2014 22:03

På fredag denna veckan är det dags för klassresa! Vi ska åka till Gotland:))
Vårt "schema" ser ut ungefär såhär:
Kl 5:15 ska vi samlas i skolan/på skolgården. Sen ska vi hoppa in i fyra olika bilar (vi har redan bestämt vilka som åker i samma/me varandra osv.) och åker till Nynäshamn. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar, men jag skulle tippa på runt 2,5-3 timmar?
Jag vet faktiskt inte. Vi kommer ju såklart att stanna några gånger på vägen och fika, sträcka på oss osv.
När vi kommer fram går vi på färjan till Gotland som tar 3 tim. Enligt några som varit där tidigare så finns det ingenting att göra på båten så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på då...
Sen när vi kommit fram så (antar jag) kollar vi nog på våra stugor och lägger in packningen osånt. Sen bär det av till Lummelundagrottorna (stav) där vi ska kolla omkring lite oså ( det är typ det enda "studierelaterade" överhuvudtaget som vi kommer att stöta på denna resan;) Sen andra dagen tror jag att vi kommer få hitta på lite vad vi vill osånt. Sen dag tre åker vi hem och jag har typ ingen aning om vad vi kommer göra den dan?!:D
Men ja, så ser min klassresa ut..
Jag vet inte riktigt om jag kommer kunna uppdatera därifrån, men om inte så kommer jag absolut att gör det när jag kommit hem!:))
Sov gott!<3
/Elina

 
 
Ingen bild

Rebecca

27 maj 2014 20:27

Lummelundagrottorna är helt underbara. Vi var där när vi var på Gotland.
Och sen finns det fantastiska bergskristaller som växer där och så kan man köpa dem i Souvenirbutiken.
De är jättevackra. 😍

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 17 september 2014 20:16

Har inte bloggat på typ 1 1/2 månad nu och är ledsen för det. Men jag kände att det var dags för lite förändring så jag har skapat en ny blogg på nattstad. Den heter: nattstad.se/fuckiingawsomeee   kolla in den om ni vill fortsätta följa mig o ...

Av Elina - 28 juli 2014 09:56

Tänkte på en sak igår.. Hur beroende är inte vi ungdomar av elektronik idag? Det åskade igår och jag hade ingenting att göra... Alls! Är inte det sjukt konstigt egentligen. Jag menar, när man var liten kunde man sysselsätta sig på en massa olika sätt...

Av Elina - 22 juli 2014 10:49

Kom hem ifrån båten i söndags efter sol, bad och vågor. Här kommer några bilder. ...

Av Elina - 18 juli 2014 13:26


Av Elina - 18 juli 2014 09:07


Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards