Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Elina - 21 januari 2014 20:25

Idag är jag "allmänt trött", som ni såg i rubriken. Känner mig hängig o gnällig o sånt! Känner mig sjuk. Som om jag har feber elr nåt. Ingen härlig känsla, kan jag säga. Orkar inte me nånting överhuvudtaget.
Får väl se hur jag mår imorgon och om jag går till skolan eller inte.
Hatar att vara sjuk! Det är ju inte säkert att det är så, jag kanske bara har en "tröttohängigdag", jag vet inte men. Iaf, så hatar jag o då menar jag VERKLIGEN HATAR att vara sjuk!

I 3:an och 4:an, var jag sjuk nästan jämt..
Föratt jag är så sjukt "mottaglig" för sjukdomar o bakterier och sånt.
Jag menar, helt seriöst, varje ynka gång någon blev magsjuk elr förkyld, blev jag också det!

Men som tur är, har det blivit mycket bättre med åren. Jag är fortfarande lätt mottaglig för det men, det händer inte lika ofta att jag blir sjuk.


Okej, jag fattar att detta inlägget måste låta väldigt konstigt i era öron men, jaja!:)
/Elina

Av Elina - 21 januari 2014 16:01

Har åkt skridskor i skolan idag. När jag stapplade ut på isen, som Bambi, kunde man inte tro att jag har gått i konståkning för ett par år sen, Haha:D

Nu sitter jag frysande i soffan med filt och mina mysiga raggsockor. Myysigt!;)

"Inatt" kommer ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars o Ravenswood! Soo excited!:)
Bästa serierna ever!:))
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards