Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Elina - 4 januari 2014 20:03

Sitter bänkade framför tv:n för att titta på det nya programmet på tv 4. "Det största äventyret". Med chips på bordet och en bra kväll framför mig, önskar jag er en fortsatt bra kväll!

/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 19:54

Bara tre dagar kvar!!!
Premiär av serien Ravenswood (stav)!

Jag älskar serien Pretty Little Liars och snart kommer "uppföljarserien"!!!!
Längtar såå!

Tipsar VERKLIGEN om PLL (Pretty Little Liars)! Min favvo-serie ever! Kolla på den!

/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 16:46

Nu är det Lördag, som jag ska tillbringa tillsammans med dem här godingarna!;)
/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 16:35

Har suttit vid datorn i typ.. Vetinte, men några timmar, så japp!
Har kollat på en massa olika videos! En massa random, allt från komedi, till sminktips och en massa däremellan!

/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 13:57

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så jag bara..eh...skriver:D

En sak som jag tänker på väldigt mycket nu är min bästis..
Hon är i Thailand och jag saknar henne så myycket! Två veckor har känts som två år, utan henne<3. Jag längtar tills hon kommer hem!

/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 10:06

Gick faktiskt upp idag när klockan ringde!! Har suttit vid datorn en timme och kollat på videos och sånt, men nu ska jag byta om och försöka få i mig lite frukost:)
/Elina

Av Elina - 4 januari 2014 00:09

Jag har typ "tröttnat" på att vakna så sent på dagen. Ungefär runt 10-halv 11. Så nu tänkte jag ställa väckarklockan! På typ 9..
Ja, det kanske lät otroligt i någon sekund iallafall, haha:D

Men vi får väl se om jag går upp när den ringer eller om jag bara stänger av och fortsätter sova..
Vi får väl se.


Vart tog denna fredagskvällen vägen?! Jag har suttit vid datorn och kollat på massa videos på youtube, i vilket kändes som..Max en timme, men det visade sig att jag suttit i typ två timmar.. Så klockan flög iväg :D

Men, nu är det det dags att sova så, gonatt!

/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards