Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Elina - 20 januari 2014 21:36

Tänkte lägga mig i hyfsat bra tid idag, eftersom jag måste orka upp ordentligt imorgon och försöka att inte vara JÄTTEtrött. Vi ska nämligen vara ute i snön och kylan på gympalektionen så, vill helst vara pigg och glad då!;)
Tänkte åka lite skridskor, för första gången denna vintern. Ska bli väldigt kul att se om jag kommer ihåg hur man åker och om jag klarar av att hålla balansen. Men det borde jag kunna, jag som gick i konståkning ett tag, när jag var mindre, haha=D

Gonatt!:)
/Elina

Av Elina - 20 januari 2014 15:07

Sitter i bussen, är riktigt glad för en gångs skull:)
Trots att det är så himla kallt, har alla i klassen hållit sig på bra humör. Har vart super-härlig stämning (enligt mig), och klassen har klarat sig genom dagen utan bråk.
Kort sagt, har det varit en bra dag:)
/Elina

Av Elina - 20 januari 2014 07:56

Ska ut till bussen snart, med massa kläder på!
Det blåser jättemycket och är runt 5 minus, så det är väldigt väldigt kallt.

I skolan idag har vi nog inget roligt.. Förutom gympa då. Vi har syslöjd, vilket jag tycker är bland det tråkigaste som finns.
Man kan ju tänka sig att det ska vara en chilldag på måndagar när alla är trötta, men nejdå... Vi startar dagen med en 40-minuters mattelektion..=/
Jaja, nu ska jag till bussen!
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards