Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Elina - 2 mars 2014 20:52

Imorgon är det min dag!!!
Min födelsedag, 3 mars:)
Världens tråkigaste dag att fylla år på (måndag) men, aja, inget att göra åt det!!;)
Det blir som en vanlig dag, typ. Får inte några presenter på morgonen, för det hinns inte med, eftersom pappa åker till jobbet vid fem, mamma och Pelle åker runt sju och jag orkar inte gå upp tidigare bara på grund av det!!
Så det blir lite "kalas" när hela familjen kommit hem istället:)
Helt okej för mej!!:))
Så hinner jag med det vanliga också!!;)
Ha en bra kväll och sov gott!:)
/Elina

Av Elina - 2 mars 2014 20:40

Har varit med mina gullungar idag!;)
Hade superkul!:)
Gick runt på skolan och gissa vad vi hittade?!
En katt som var inlåst i pannrummet i källaren!!:(
Den måste ha varit där inne hela helgen!:(
Vi tyckte synd om den så vi hick och frågade om någon saknade en katt, men hos dem vi var saknade ingen någon katt.

Men vi får helt enkelt vänta tills imorgon. Då får vi säga till lärarna att gå ner ock kolla efter den stackars kissen:(
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards