Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Elina - 5 mars 2014 20:47

Vet att detta inlägget kommer "lite" sent och så, men kag har bara inte haft orken att skriva ett långt inlägg men nu gör jag det, äntligen!
Jag fick min älskade kamera!! Soo happy!!:))
Har önskat mejj en kamera med bra kvalité på bilder och videor så sjukt länge nuu!! Jag fick också ett presentkort så att jag får göra min egen fotobok sen!!
Tänker nog göra en efter klassresan till Gotland. Men just nu, tänker jag att fotoboken ska ha ett tema med min klass och mina kompisar, jag har ju trots allt gått i samma klass med dem i över 7 år!!:)
Det är ju absolut värt att föreviga!
Och nu har jag ju en kamera med SUPERBRA kvalité! Jag har full hd på videos och 30x zoom!!

Men jag har fått lite annat också, såklart!
En rosa (supersöt) hårtork
Ett par tough (stav) vantar (grå o svarta)
En stor necessär (rosa)
Jag har säkert glömt nåt också;)
Av Ellen och Linnéa fick jag en body mist från victoria's secret ( midnight dare)
Av Inez fick jag en body lotion som luktar jordgubb;)
Av bästisen, Ellen fick jag en supergullig tvål, formad som en liten bakelse och ett doftljus som luktar så himla himla gott!!!:))

På söndag ska jag nog ha släktkalas också så det blir nog mer då;)
Ha det bra!
/Elina

Ps. La bara till en bild på kameran för att jag inte orkade ta så många bilder på allt;)

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards