Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Elina - 17 mars 2014 21:33

Längtar så himla jättemycket till Tisdag!! Då kommer säsongs finalen av Pretty Little Liars och jag är så sjukt spänd på att ÄNTLIGEN få veta vem -A är!!!:))
Har kollat på typ varenda trailer på youtube denna veckan utan att ha fått några värdefulla ledtrådar..
Men jag får väl vänta, som alla andra..
Men jag kommer ju inte att kunna se det förrän på Onsdag eftersom den inte laddas upp i Sverige förrän då..
Jaja, nu är det sovdags. Ska försöka komma till skolan utvilad, hur det nu kommer att gå med det..:D
Jaja, gonatt!:)
/Elina

Av Elina - 17 mars 2014 09:48

Idag är det ingen skola för mejj!!:))
Vi har studiedag så alla är lediga. Kändes sjukt bra att ha tre dagar helg istället för två!;)
Men idag jobbar både mamma o pappa så jag och min brorsa är hemma och farmor är här.
Men jag ska snart åka till Ellen (min bästis) och vara där hela dagen. Jag ska åka dit runt halv elva så det är ett litet tag kvar o så..
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess..
Men kom ihåg att gå in på nattstad och följa mejj där!!
Ha en bra dag!:))
/Elina

Presentation


Läs min blogg om allt och ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards